Subject: [SUSPECTED SPAM] Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 10:50:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Eelteavitus mõõdistustööde läbiviimisest (maatoiming nr 202411018960).

Teavitame, et maamõõtja (OLIVER KITT) teostab Teiega seotud maaüksuse piiril 
mõõdistustöid ajavahemikus 27.01.2025 kuni 26.02.2025 ning vajadusel võtab 
ühendust lisainfo saamiseks.

Täpsustav teave maamõõtjalt: "Käesolev mõõdistamine on jätk eelmisele 
mõõdistustoimikule(Jaani ja Mareti piiride muutmine) Kat.üksuste ringpiirile 
lisandub 4 kraavi telje punkti."

Pärast mõõdistustöid edastab maamõõtja Teile eraldi kutse maastikul piiride 
kättenäitamisel (ja/või piiri asukoha kindlakstegemisel) osalemiseks.

Kutse edastatakse:

1) Füüsilisest isikust maaomanikule rahvastikuregistrisse 
(www.rahvastikuregister.ee) kantud kontaktaadressile.

2) Juriidilisest isikust maaomanikule [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  kontaktaadressile.

Maamõõtja kontaktandmed on leitavad siit: https://minu.kataster.ee/licenses.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri 
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või telefonil 665 0600.

Meeldivat koostööd soovides
Kataster